Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
ALGEMENE VOORWAARDEN
Identiteit van de verkoper
Naam: Mana’Olana
Adres: Meldertsesteenweg 82
3583 Paal
GSM: +32 (0) 499 93 21 54
Mail: info@manaolana.be
Web: www.manaolana.be
Ondernemingsnummer: 0751.687.345
Toepasselijkheid en voorwaarden
Terugbetaling
De terugbetaling van een aanvaarde terugname van worden wordt uitgevoerd binnen de 14 dagen na ontvangst van de retourzending door middel van een overschrijving op het opgegeven bankrekening nummer.
Conformiteit en garantie
Wij garanderen dat onze producten conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben, rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het – op het ogenblik van je bestelling – bestaande wetten.
Verzending
Momenteel hanteren wij een levertijd van 2 tot 3 werkdagen (ma-vr) in België, een minimum van 3 tot maximum 30 dagen voor andere landen.. De levertermijn gaat pas in na ontvangst van je betaling. Indien je kiest voor een express-levering (levering volgende werkdag) dient de bestelling voor 14u00 te gebeuren. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Wij versturen met BPost of PostNL.
Verzending is mogelijk wereldwijd.
BV Mana’Olana verbindt zich er toe de op de site geplaatste bestellingen te verwerken zolang de voorraad strekt en binnen de in deze voorwaarden geformuleerde beperkingen. De levering van het bestelde artikel gebeurt in België op het door de klant opgegeven adres.
Verzending naar andere landen gebeurt op het door de klant opgegeven adres. De locatie van het leveradres beïnvloedt de leveringstermijn.
Elke levering wordt aangekondigd via mail. De levering is vergezeld van een leveringsbon of factuur, waarop ook de details van de geleverde goederen zijn weergegeven.
De levering wordt aangeboden aan de klant of aan elke andere persoon die aanwezig is op het leveringsadres. Deze persoon zal gevraagd worden een leveringsbon te ondertekenen. Als niemand het pakket in ontvangst kan nemen op het moment van de aanbieding, zal de vervoerder een bericht nalaten in de brievenbus. Vanaf de volgende dag kan het pakket afgehaald worden op het postkantoor, tot 14 dagen na de eerste levering.
Alhoewel BV Mana’Olana erover waakt dat de bestelling in de kortst mogelijke tijd wordt verwerkt, is de levertermijn van 2-3 dagen na betaling, een streeftermijn en puur indicatief. BV Mana’Olana kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele vertragingen in de levering van de producten en/of diensten, noch voor de schade die daaruit zou kunnen voortvloeien. BV Mana’Olana engageert zich echter dat de bestelling geleverd wordt ten laatste 30 dagen na de besteldatum.
In tegenstelling tot sommige andere websites, zijn de verzendkosten niet gratis. Wij willen vermijden als website, dat iedereen naar believen van alles besteld en dan tot 10 dagen de tijd heeft om het terug te sturen, waarna wij het dan zouden moeten verder verkopen aan u? Wist u dat de helft van de artikels zo van klant tot klant kunnen gaan? Zou u het leuk vinden een kledingsstuk te ontvangen dat al de halve wereld heeft rondgereisd en bij anderen thuis heeft gelegen zonder dat u weet hoe ze er zijn mee omgegaan? Wij in ieder geval niet! Net om te vermijden dat iedereen zomaar van alles bestelt om toch maar eens te passen en het dan toch door een ander laat kopen, vragen wij een kleine verzendkost.
België: 5.00 € (GRATIS bij bestellingen hoger dan 50.00 €)
Nederland / Luxemburg: 7.00 € (GRATIS bij bestellingen hoger dan 100.00 €)
Frankrijk, Duitsland, UK: 9.00 € (GRATIS bij bestellingen hoger dan 100.00 €)
Overmacht
In geval van overmacht, zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, of de overeenkomst definitief verbinden.
Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen we onder meer stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-) netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden…
Intellectuele eigendom
Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bv. tekeningen, foto’s, namen, teksten, logo’s kleurencombinatie, etc… niet kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
Klachtenbehandeling en geschillen
Wij hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch een klacht zou hebben over onze diensten, kan je ons altijd contacteren op de volgende telefoonnummers:
Gizem Urungu: CEO | MARKETING DIRECTOR +32 (0) 499 93 21 54
Rukiye Urungu: CEO | CFO: +32 (0) 499 93 21 55
Joke Fransen-Rassel: CEO | SALES DIRECTOR +32 (0) 499 93 21 56
Of via info@manaolana.be. Wij doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Op alle overeenkomsten die wij afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar Boek VI van het Belgische Wetboek Enonomisch Recht.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel ze behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit.
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie.
Wijziging voorwaarden
Deze voorwaarden worden aangevuld door andere voorwaarden waar expliciet naar verwezen wordt, en de algemene verkoopsvoorwaarden van BV Mana’Olana. In geval van tegenstrijdigheid, primeren onderhavige voorwaarden.
BV Mana’Olana kan deze voorwaarden steeds zonder nadere kennisgeving wijzigen. Elke aankoop na deze wijziging, houdt een aanvaarding in door de klant van deze nieuwe voorwaarden.
Bewijs
De klant aanvaardt dat electronische communicaties en backups als bewijsvoering kunnen dienen. De klant is zelf en uitsluitend verantwoordelijk voor de juistheid van alle gegevens die hij / zij doorgeeft.
Privacybeleid
BV Mana’Olana verbindt zich ertoe uw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de uitvoering van de afgesloten overeenkomst die u middels uw bestelling afsluit en om u vrijblijvend informatie van BVBA Mana’Olana toe te sturen.
Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die nooit doorgeven, verhuren of verkopen aan derden. U kan uw gegevens die wij in de klantenlijst van BV Mana’Olana bewaren, op elk moment opvragen, verbeteren, wijzigen of laten verwijderen. U kan tevens ook weigeren dat BV Mana’Olana uw gegevens gebruikt om u informatie toe te sturen. Het volstaat dit schriftelijk aan te vragen.
BV Mana’Olana respecteert strikt de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens.
BV Mana’Olana maakt gebruik van cookies. Cookies bestaan uit een standaard internet technologie die het mogelijk maakt bepaalde informatie op te slaan en te ontsluiten op het systeem van de gebruiker. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren. Iedere internetgebruiker kan zijn computer zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd. Indien uw computer geen cookies accepteert, is het mogelijk dat u problemen zult ondervinden tijdens de bestelprocedure. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen zodat wij uw bestelling alsnog kunnen verwerken.
BV Mana’Olana houdt online (anonieme) bezoekersstatistieken bij om te kunnen bekijken welke pagina’s van de internetsite in welke mate bezocht worden. Indien u vragen heeft over deze privacy statement, kan u ons contacteren.
Kortingscodes Cadeaubonnen
Cadeaubon:
Ben jij niet zo super in het kiezen van cadeaus? Wij helpen je graag verder met een leuke cadeaubon van Mana’Olana. Een kleinigheidje of iets groots? Jij bepaalt de waarde van de cadeaubon volledig zelf. Maakt het nog leuker door er een persoonlijk berichtje aan toe te voegen, ook dat kan bij ons. Leuk om te geven, toch?
Kortingsbon:
Een kortingscode kun je in de laatste stap van het bestelproces invoeren:
onder stap 4 gegevens controleren, in het vakje kortingscode of cadeaubon. Houd er rekening mee dat iedere kortingscode specifieke voorwaarden heeft waaraan de bestelling moet voldoen voordat de korting op de bestelling verrekend wordt. Deze voorwaarden staan vermeld bij de kortingscode. Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is of zal er worden aangeduid waaraan de bestelling moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor de korting. Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend. Ook het kortingsbedrag wordt apart getoond. Wil je de kortingscode verwijderen? Klik dan op het kruisje dat achter de kortingscode staat.
Contact
Geen antwoord op je vraag?
Heb je een specifieke vraag over een product? Klik op het vakje “Stel een vraag” bij het door jouw gekozen product. Je kan je vraag dan noteren in het pop-up scherm en zo stuur je ons rechtstreeks een mailtje over het aangeduide product. Wij proberen je hier dan zo snel mogelijk op te antwoorden. Of stuur ons een mailtje op info@manaolana.be en wij helpen jou zo snel mogelijk verder.
Liever babbelen aan de telefoon? Dat kan ook via …
Gizem Urungu: CEO | MARKETING DIRECTOR +32 (0) 499 93 21 54
Rukiye Urungu: CEO | CFO: +32 (0) 499 93 21 55
Joke Fransen-Rassel: CEO | SALES DIRECTOR +32 (0) 499 93 21 56
Je kunt ons van maandag tot vrijdag bereiken van 08u00 tot 17u00.
Op zaterdag en zondag zijn wij bereikbaar van 08u00 tot 13u00.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang € 10,- korting op de volgende bestelling!